5 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΗΝ ΣΠΑΝΕ ΣΕ ΕΝΑ ΚΛΑΜΠ

Όλοι έχουμε πάει σε ένα club κατά την διάρκεια της φοιτητικής μας ζωής, και όλοι έχουμε παρατηρήσει κάποια πράγματα να συμβαίνουν σε αυτά. Εγώ σαν πειραγμένη εγκεφαλικά προσωπικότητα έχω παρατηρήσει κάποια γεγονότα τα οποία μου φέρνουν εμετό. Άμα ανήκετε σε κάποια από αυτά που αναφέρω, σας καταδικάζω σε αιώνια γκαντεμιά που ούτε μια ξεματιάστρα να μην μπορεί να την σπάσει. Πάμε να τα δούμε?

 

1. Η Επαναλαμβανόμενη μουσική

Ναι, μπορεί να το κάνει για να χορέψεις και όλες αυτές τις μαλακίες αλλά όχι αγαπητέ Dj. Βάζοντας τον Παντελίδη ανά 10 λεπτά δεν νιώθω τον ρυθμό να με καθοδηγεί να χορέψω. Και ναι…χορεύω μονό και μόνο επειδή χορεύουν οι γκόμενες που είναι στην παρέα μου. Μόνο για αυτόν το γαμημένο λόγο! Μπορεί να φταίει ότι της μόδας είναι ο Παντελίδης, αλλά όχι κάθε 10 λεπτά ρε. Του πούστη δηλαδή! Ναι μπορεί να είσαι καταπιεσμένος μουσικός που σε αναγκάζουν να παίζεις τις ίδιες και τις ίδιες μουσικές. Απλά άλλαξε δουλειά, δεν με νοιάζει, να ψοφήσεις στην πείνα.

 

2. Οι γκόμενες στο club

Ναι ξέρω, άμα θές να βρεις άλλου είδους γκόμενες  μην πηγαίνεις σε club. Κατ αρχάς ότι θέλω θα κάνω και άντε γεια. Υπάρχουν πολλές είδους γκόμενες που θα παρατηρήσεις σε ένα club.  To άλογο, η κονετζού, η θέλω να βρω γκόμενο άλλα όποιος μου την πέφτει είναι μαλάκας, η χορευταρού-μπεκρού και πολλά άλλα είδη. Ίσα ίσα πάω για να χαζέψω όλα αυτά τα σπάνια είδη που μπορείς να τα βρεις μόνο σε club και σε πάρτι και να περάσω ευχάριστα την ώρα μου. Πραγματικά είναι απίστευτο το πόσες προσωπικότητες μπορεί να έχει μια κοπέλα αλλά και το πως μπορεί να προσαρμόζεται σε κάθε περιβάλλον διαφορετικά, για να βρει τρόπο να φάει απλά ένα πούτσο!

 

3. Τα κομματόσκυλα

Τα βαθιά αυτά χωμένα άτομα σε διάφορες παρατάξεις, που έχουν δώσει την ψυχή τους πραγματικά στον διάβολο για να πάρουν ένα μπουκάλι στην μισή τιμή, θα σου πούνε: “Ρε φίλε εσένα τι σε κόφτει ότι γουστάρω θα κάνω”. Όταν με πρήζεις την κάθε γαμημένη ώρα για να μου δώσεις ένα πότο δωρεάν, ώστε να σου δώσω την ψήφο μου, τότε ναι θα με κόφτει ρε φίλε. ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ! Το “ταλέντο” σου που έχεις, για  να με γλύφεις, δεν φτάνει ούτε για να παίξεις σε διαφήμιση με τάπερ! Τενεκέ ε Τενεκέ. Που ο μόνος τρόπος που ξέρεις να την πέφτεις σε θηλυκό ον, είναι να πάρεις ένα Shaker και να πας σε όλες τις γκόμενες του μαγαζιού. Μπράβο Μουνόδουλε! Να ‘ναι καλά ή έκπτωση που έχεις Βλάκαμα!

 

4. Τα αναμνηστικά δώρα

Πολλές φορές σε μια ”γαμάτη” βραδιά θα πρέπει να υπάρχουν και μπλουζάκια ή βραχιόλια τα οποία θα δείχνουν ότι κατ’ αρχάς είσαι γαμάτος και ότι βρισκόσουν όλη την γαμημένη ώρα εκεί. Η φάση είναι ότι όταν το κομματόσκυλο αρχίζει και πετάει τα υπεργαμάτα μπλουζάκια, όλες οι γκόμενες κάνουν λες και βρισκόμαστε σε ένα γάμο για να πιάσουν το μπουκέτο της νύφης. Μπουκέτο κανονικό θα πρέπει να φάτε από το μελλοντικό αγόρι σας άμα συνειδητοποιήσει ότι έχετε μια τέτοια μπλούζα Σαλούφες. Όποιο αγόρι έχει κάνει ακριβώς το ίδιο, απλά ψόφος και ελπίζω να γευτεί μια μέρα την κωλοτρυπίδα του Πάγκαλου…ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ!

 

5. Ο Γαμημένος Πορτιέρης

Αν δεν ξέρετε τι είναι ο πορτιέρης θα σας πω εγώ. Είναι ένα Ντούκι ο οποίος το παίζει ο άρχοντας της πόρτας και νομίζει ότι έχει την “εξουσία” να αφήσει έξω από το club όλους όσους του “χαλάνε” την «αισθητική» του μαγαζιού. Και μερικές φορές βρίσκουν φοβερές δικαιολογίες για να μην σε βάλουν μέσα. Ένα φιλαράκι μου, πριν 2 χρόνια, πήγε σε ένα club κάνοντας το λάθος να φορέσει φωσφόριζε μπλούζα. Και φυσικά ο πορτιέρης δεν τον έβαλε, γιατί χαλάει το image. Φέτος, για να δούμε λίγο τη φοράνε οι «φίρμες» που πηγαίνουν.

 letsos_2letsos

Μάλιστα…. Δεν έχω να πω κάτι, απλά πυρά στην κεντρική πλατεία και απαγχονισμός. Ταυτόχρονα! Ελπίζω το τρυπάνι να μπει στον πάτο σου πορτιέρη της κακιάς ώρας!

Leave a Reply

