ΕΓΩ ΚΙ ΕΣΥ…

Ζούμε σ’ έναν κόσμο διαρκούς αβεβαιότητας. Υπάρχουμε σε μια χώρα που ασπάζεται τη σταθερότητα του χάους. Επιβιώνουμε σε μια κοινωνία που γλιστράει αβίαστα από τα χέρια της αξιοπρέπειας, της ασφάλειας και της ανεξαρτησίας. Και μαζί με την κοινωνία πάνε και τα μέλη που την αποτελούν.

Αυτά τα μέλη της κοινωνίας, που αφήνονται και πνίγονται, δεν είναι οι «άλλοι». Δεν είναι άγνωστοι, δεν είναι οι φίλοι σου, ούτε οι γείτονες, αλλά εγώ κι εσύ. Εγώ που παρατηρώ όσα συμβαίνουν γύρω μου και λυπάμαι. Εσύ που μαθαίνεις τί γίνεται καθημερινά και σφίγγεται το στομάχι σου. Είναι δύσκολο να παραδέχεται κανείς τα λάθη του. Αλλά δεν μπορώ να μη σε ρωτήσω. Εσύ τι κάνεις για να ομορφύνεις τη ζωή σου;

 

Για να γίνω πιο συγκεκριμένη, υπάρχει κάτι – οτιδήποτε – που συμβάλλει στο να χαμογελάς και να νιώθεις καλά; Ή είσαι κι εσύ ένας από τους πολλούς που περιμένει να φτιάξουν τα πράγματα, να ορθοποδήσει οικονομικά η χώρα και ύστερα όοοολα θα γίνουν όπως πρώτα; Και να περιμένεις προσδοκώντας το καλύτερο δεν είναι κακό, αλλά όσο διαρκεί αυτή η αναμονή, τι κάνεις;

 

Τώρα, που διαβάζεις αυτές τις γραμμές, θ’ αλλάξει κάτι; Θα συνεχίσεις να περιμένεις την τύχη να σε βρει, καθώς εσύ παθητικά παρακολουθείς τη ζωή σου να τρέχει κάνοντας παράλληλα ζάπινγκ στις επιλογές σου; Δεν ήρθε ακόμα η ώρα να κάνεις κάτι για σένα; Κι αν όχι τώρα, πότε; Όλα αυτά που μπορείς και θέλεις να ζήσεις περιμένουν εσένα να τα εξερευνήσεις, να τα ψάξεις.

 

Εγώ ακόμα ψάχνω. Ψάχνω δειλά κι επιφυλακτικά το περιβόητο «νόημα της ζωής». Προσπαθώ τουλάχιστον… Σε μία βόλτα με φίλους, σ’ ένα ποτό στο αγαπημένο μου στέκι, δίπλα σε ανθρώπους που με κάνουν να γελάω, να ερωτεύομαι, ακούγοντας τη μουσική που μου αρέσει…Και υπάρχουν φορές που χαρίζω ένα γλυκό χαμόγελο σε ανθρώπους που καταλαβαίνω ότι το έχουν περισσότερο ανάγκη από μένα. Εσύ;

2 thoughts on “ΕΓΩ ΚΙ ΕΣΥ…”

Leave a Reply

